Home przepisyfit & healthy Owsiana kruszonka z brzoskwiniami i borówkami

Owsiana kruszonka z brzoskwiniami i borówkami

by

Jeżeli śniadania kojarzą Wam się tylko z nudnymi kanapkami albo płatkami z mlekiem, to chyba nigdy nie próbowaliście owoców pieczonych pod kruszonką! Z tą tylko różnicą, że w mojej kruszonce zamiast cukru jest miód (weganie mogą użyć syropu klonowego), zamiast masła – olej kokosowy, a mąkę zastępują płatki owsiane. Do tego dorzuciłam kilka pysznych dodatków i po chwili śniadanie było już gotowe 🙂

 

Owsiana kruszonka z brzoskwiniami i borówkami

Print This
Serves: 1 Prep Time:

Ingredients

  • (przepis na 1 żaroodporną kokilkę o średnicy 8,5cm)
    • 1 brzoskwinia
    • garść borówek amerykańskich
    • kilka orzechów laskowych
    • łyżeczka płatków migdałowych
    • łyżeczka ekspandowanej quinoi
  • Owsiana kruszonka:
    • 2 łyżki płatków owsianych
    • 2 łyżeczki oleju kokosowego
    • 1 łyżeczka miodu lub syropu klonowego
    •  
    • Instructions

      Brzoskwinie obrać i pokroić na ćwiartki. Razem z borówkami ułożyć w naczyniu żaroodpornym.
      Składniki kruszonki wymieszać z orzechami i pozostałymi dodatkami (które w zależności od upodobań możecie zmieniać), a następnie przełożyć na owoce. Piec przez 10 minut w temperaturze 190 stopni.

      Owsiana kruszonka świetnie smakuje z odrobiną cynamonu!

      Mniam!

      You may also like

      2 komentarze

      classyflavors -

      Wspaniały przepis na zdrową kruszonkę, a co ważne tak szybko można ją przygotować 🙂 Pozdrawiam.

      Reply
      Natalie -

      Cudo! Kocham crumble, a taka zdrowsza wersja brzmi znakomicie 🙂

      Reply

      Leave a Comment

      00000